شنبه 27 آبان 1396  |  Saturday 18 th of November 2017
داستان پردازی و توسعه شخصیت ها در بازی های رایانه ای
نویسنده: محمود مفرد رباط چزی
تاریخ: 9 آبان 1387 - 14:20:14


نام دانشجو: محمود مفرد رباط چزی

استاد راهنما: مهندس پورمحقق

استاد دفاع: مهندس صالحان

تعداد صفحات: 111

تعداد منابع: 19

چکیده:

این پروژه در راستای کمک به افرادی است که قصد طراحی و نویسندگی بازی های رایانه ای را دارند، انجام شده تا هر چه بیشتر با اصول و سبک های مختلف داستان پردازی و خلق و توسعه شخصیت ها آشنا شوند، چرا که یکی از مراحل اولیه در طراحی بازی، داستان پردازی و ایجاد شخصیت های می باشد. با مطالعه و به کار گیری این اصول و دقت در استفاده درست از آن ها می توان بازی های با کیفیت داستانی و شخصیت پردازی مناسب و در حد انتظاری طراحی کرد.

در این پایان نامه سعی شده است تا از جدید ترین روش های طراحی بازی ها استفاده شود پس از داستان و شخصیت ها، انواع و سبک های بازی آورده شده و شیوه های بیان داستان و همچنین انتخاب سبک مناسب با داستان مورد نظر بررسی شده استو مشکلاتی که در مورد کنسول های بازی وجود دارد بررسی شده و دید طراح نسبت به ان مورد گسترده تر می کند.

در پایان نیز یک مثال نسبتا ساده آورده شده است و از داستان پردازی غیر خطی استفاده شده تا نویسنده و طراح هر چه بیشتر با سبک بیان داستان و گیم پلی آشنا شود.

کلمات کلیدی :

داستان پردازی، شخصیت پردازی، نقش شخصیت، ویژگی های شخصیت، دیالوگ، انواع بازی، سبک های بازی، کنسول

دفعات بازدید: 1783
 
صفحه اصلی
آشنایی با گروه کامپیوتر
پروفایل و محتوای درس
آئین نامه و مقررات
چکیده پایان نامه ها
کمیته های آموزشی
آمار و اطلاعات
راهنما
پیوندهای مفید
برنامه کلاسی
Compatability by:
آخرین به روز رسانی سایت: 2 مهر 1396 ساعت: 11:13:29
can't open file