پنج شنبه 5 اسفند 1395  |  Thursday 23 rd of February 2017
مدیريت ارتباطات مشتری CRM
نویسنده: راضیه شعبان زاده، طیبه معدل
تاریخ: 14 آبان 1387 - 10:13:49

مدیريت ارتباطات مشتری CRM

 


دانشجویان:
راضیه شعبان زاده، طیبه معدل

استاد راهنما: مهندس نوحی

استاد دفاع: ورمحقق

تعداد صفحات: 89

تعداد منابع: 11

تعداد فصول: 4 فصل

 

چکیده :

هدف اصلی مدیریت ارتباطات مشتری تاکید بر حفظ مشتری و وفاداری آن نسبت به سازمان و از طرفی سازمان به سود آوری بیشتر می باشد. در حوزه فن آوری اطلاعات برای ورود به این مبحث ابتدا باید به استراتژی های کسب و کار الکترونیکی (تجارت الکترونیکی) پرداخت. لذا فصل اول ابتدایی این پایان نامه اصول مدیریت بازاریابی را توضیح می دهد و در فصل دوم به تعریف اصول تجارت الکترونیکی و مشتریان الکترونیکی می پردازد.

فصل سوم لین پروژه نیز به طور کلی به مبحث CRM شامل تاریخچه، اهداف، مزایا، عملکرد و .... می پردازد.

 

کلمات کلیدی :

مدیریت، بازاریابی، تجارت الکترونیک – مشتریان الکترونیکی، CRM، داده کاوی
دفعات بازدید: 1678
 
صفحه اصلی
آشنایی با گروه کامپیوتر
پروفایل و محتوای درس
آئین نامه و مقررات
چکیده پایان نامه ها
کمیته های آموزشی
آمار و اطلاعات
راهنما
پیوندهای مفید
برنامه کلاسی
Compatability by:
آخرین به روز رسانی سایت: 23 بهمن 1395 ساعت: 00:24:41