جمعه 5 خرداد 1396  |  Friday 26 th of May 2017
بررسی مفهوم مدیریت ارتباط با مشتری و پیاده سازی یک سیستم نرم افزاری تحت آن
نویسنده: سمیرا خاکشور سعادت
تاریخ: 14 آبان 1387 - 10:14:45

بررسی مفهوم مدیریت ارتباط با مشتری و پیاده سازی یک سیستم نرم افزاری تحت آن


دانشجو:
سمیرا خاکشور سعادت

استاد راهنما: مهندس پورمحقق

استاد دفاع:-

تعداد صفحات: 146

تعداد منابع: 7

تعداد فصول: 16 فصل

چکیده :

هدف کلی از انجام این پروژه آشنایی با مفهوم مدیریت ارتباط با مشتری و پیاده سازی یک سیستم نرم افزاری برای آن می باشد. در این پروژه ابتدا به مفهوم مدیریت ارتباط با مشتری CRM پرداخته می شود. CRM یک راه جامع برای شناسایی، جذب و حفظ مشتریان می باشد. در واقع CRM یک استراتژی تجاری برای انتخاب و مدیریت ارتباطات موثر با مشتری برای سود آوری بیشتر است. نرم افزارها و سیستم های CRM موجب مدیریت موثر ارتباط مشتری می شوند. CRM به تغییر در فرآیند ها، سیستم ها و فرهنگ یک سازمان نیاز دارد تا از محصول محوری به مشتری محوری روی آورد. در ادامه پروژه یک نمونه سیستم نرم افزار CRM به نام Microsoft CRM معرفی شده و برخی ویژگی های آن مورد بحث قرار می گیرد.

در فاز دوم این پروژه یک سیستم مدیریت تماس مشتری (تحت وب) که زیر مجموعه ای از یک سیستم CRM می باشد، پیاده سازی شده است. این نرم افزار با کمک ابزار های SQL Server2000 و Asp.net نوشته شده است.

کلمات کلیدی :

ارتباط با مشتری – CRM

دفعات بازدید: 1861
 
صفحه اصلی
آشنایی با گروه کامپیوتر
پروفایل و محتوای درس
آئین نامه و مقررات
چکیده پایان نامه ها
کمیته های آموزشی
آمار و اطلاعات
راهنما
پیوندهای مفید
برنامه کلاسی
Compatability by:
آخرین به روز رسانی سایت: 16 اسفند 1395 ساعت: 19:40:25