یکشنبه 1 مرداد 1396 | Sunday 23 rd of July 2017 صفحه اصلی گروه الکترونیکی کامپیوتر
2-7-2- انواع CRM

سه نوع CRMداریم که هر کدام می‌توانند به تنهایی نیز ایفای نقش کنند:

عملکردی: کنترل و هدایت خودکار فرایندهای مربوط به مشتریان که بخش‌های فروش و خدمات شرکت را پشتیبانی می‌کند.

همیاری: برنامه بدون نیاز به نمایندگان یا کارمندان بخش فروش و خدمات با مشتریان ارتباط برقرار می‌کند.

تحلیلی: تحلیل اطلاعات مشتریان برای موارد مختلف.

مدیریت ارتباط با مشتری، یک راهبرد کسب و کار است که با پیشرفت فناوری تقویت می‌شود و از طریق ان، شرکت‌ها به ایجاد ارتباطات سودمند بر پایه بهینه‌سازی ارزش دریافتی و ادراکی مشتریان می‌پردازند. اصطلاح مدیریت ارتباط با مشتری با مفاهیم زیر نیز ارتباط تنگاتنگی دارد:

  • بازاریابی پایگاه داده‌ای
  • بازاریابی تک‌به‌تک 
Compatability by:
آخرین به روز رسانی سایت: سه شنبه, 22 اسفند 1391 - 00:26