یکشنبه 7 خرداد 1396 | Sunday 28 th of May 2017 صفحه اصلی گروه الکترونیکی کامپیوتر
1-1-3- مزایای مکانیزه کردن مکاتبات اداری
  • امکان انجام کارهای اداری در خارج از محل کار و در هر زمان توسط مدیران و حتی کارشناسان.
  • کاهش فعالیت های موازی مانند تکثیر بی مورد مکاتبات ثبت و نگهداری سوابق در چندین محل.
  • نگهداری سوابق عملیات در حجم کمتر و ایمنی بالا.
  • مراجعه اسان به مکاتبات در هر زمان و بدون نیاز به حضور مسئول دبیرخانه یا بایگانی یا دفتر.
  • قابلیت تولید گزارش های مورد نیاز به همراه نمودارهای متعدد.
  • محول کردن بخش زیادی از فعالیت های مسئولان دفترها و منشی ها به سیستم نرم افزاری.
  • امکان پیگیری مکانیزه کارها در هر مکان و هر زمان و اطلاع از اموری که به تاخیر افتاده اند.
  • اعمال کنترل بیشتر در نقل و انتقال مکاتبات و اطلاعات طبقه بندی شده.
  • دقت در انجام عملیات و ثبت تمام امور.
  • ردیابی امور و پیگیری به موقع مراحل کار.
  • سهولت و سرعت در گردش عملیات. 
Compatability by:
آخرین به روز رسانی سایت: سه شنبه, 22 اسفند 1391 - 00:26