چهارشنبه 29 دی 1395 | Wednesday 18 th of January 2017 صفحه اصلی گروه الکترونیکی کامپیوتر
2-4-5- سیاست های سفارشی سازی

 

2007شامل ابزارهای سفارشی سازی از جمله BI، فرم ها، جریان کار، مدیریت محتوا و ... است. اگرچه سفارشی سازی ریسک های جدیدی را به محصول تحمیل می کند اما برای کاهش این ریسک ها و پشتیبانی از سفارشی سازی، بهتر است موارد زیر را رعایت کنیم:

  • استفاده از ابزارهای سفارشی سازی مجاز
  • روشی برای اداره کردن کدهای منبع
  • استانداردهای گسترش مانند کد کردن بهترین روشها
  • تست و بررسی استانداردها
  • متدهای نصب و بسته بندی مورد نیاز.
  • انواع پشتیبانی سفارشی سازی

 

  1. عنوان تجاری

اگر شما معماری اطلاعات و مجموعه ای از سایت ها را برای استفاده در محصول نهایی طراحی کرده اید، عنوان تجاری نیز باید شامل سیاست های کنترلی شما باشد. تکمیل کردن این سیاست ها به شما کمک میکند تا در سایت ها به طور منظم از تصاویر،فونت ها تم ها و ... استفاده کنید.

  1. اموزش Training

در طرح نظارتی خود یک اموزش قوی طراحی کنید. کاربران بر اساس سطح دسترسی خود اموزش های مجزا دارند. با یک اموزش درست می توان رضایت مشتری را از محصول افزایش و هزینه های پشتبانی را کاهش داد.

چه کسی باید سیاست های کنترلی را تعیین کند؟

طراحی موفق گسترش MOSSنیاز به بحث و مشارکت بین گروه های مختلف کاری شامل متخصصان IT، مدیران تجاری، کارکنان کار با اطلاعات در محصول شما دارد. برای دستیابی به این هدف، کنترل مؤثر گسترش MOSSنیاز به مشارکت همه شریکان در بدنه نظارت دارد.

توجه کنید که بدنه نظارتی محصول شما (نظارت بر روی محصول MOSSو معماری اطلاعات) باید شامل این نقش ها باشد:

  • شریکان اجرایی: باید اهداف عمومی بدنه نظارت را به واسطه اعتبار دهی و سنجش دوره ای موفقیت در تکمیل روش ها و سیاست تعیین کنند.
  • شریکان مالی: قوانین و فرایندهای نظارتی باید به افزایش بازگشت سرمایه در محصولات و تکنولوژی های شیرپوینت کمک کنند. برای اطمینان از این امر باید متخصصان مالی در بدنه نظارت مشارکت کنند.
  • رهبران IT
  • رهبران بخش های تجاری
  • رهبران گسترش محصول
  • کاربران کار با اطلاعات


 

Compatability by:
آخرین به روز رسانی سایت: سه شنبه, 22 اسفند 1391 - 00:26