سه شنبه 6 تیر 1396 | Tuesday 27 th of June 2017 صفحه اصلی گروه الکترونیکی کامپیوتر
2-5-2- تحلیل تجاری و عنوان تجاری

 

  • شناسایی جزء اصلی گروه شامل مخاطبین و اعضا که برای توسعه شامل موارد زیر است:
  • جمع اوری لیست نیازمنده مورد نظر
  • تشخیص کاربردهای مورد انتظار
  • مستندسازی فرایندهای تجاری برای جریان کار بالقوه(با استفاده از امکانات عمومی شیرپوینت)
  • مستندسازی تعاملات درونی جهت شناسایی ناحیه های همکاری بالقوه
  • شناسایی متادیتاهای کلیدی (شامل انواع محتوا و ستون های سایت)
  • شناسایی جریان کار جاری
  • نگاشت تعاملات موجود و نقاط همکاری
  • شناسایی نواحی جدید یکپارچگی یا اشتراک گذاری ممکن
  • تنظیم انتظارات صریح کاربران
  • شناسایی افرادی که از پرتال استفاده می کنند و هدف ان ها
  • شناسایی صریح نیاز های امنیتی کاربران بالقوه (اینترانت، اکسترانت، ناشناس)
  • تعریف عنوان تجاری؛ تنظیم یک محدوده زمانی جهت تعیین چشم انداز
Compatability by:
آخرین به روز رسانی سایت: سه شنبه, 22 اسفند 1391 - 00:26